|
||
Dziś jest piątek, 2 maja 2025 . Od początku roku upłynęło: 121 dni. | ||
Gimnazjum Dla Dorosłych | Gimnazjalne Centrum Informacji | KASSK | Poczta | Portal Edukacyjny | ||
Hasło dla Ciebie: "Nieważne jak dobrze wykonasz robotę, twój szef i tak będzie chciał byś ją poprawił." | ||
Aktualności |
Archiwum sprzed 1 września 2004 >> Archiwum roku szkolnego 2004/2005 >> Archiwum roku szkolnego 2005/2006 >> Archiwum roku szkolnego 2006/2007 >> Archiwum roku szkolnego 2007/2008 >> Archiwum roku szkolnego 2008/2009 >> Archiwum roku szkolnego 2009/2010 >> Archiwum roku szkolnego 2010/2011 >> Archiwum roku szkolnego 2011/2012 >> Archiwum roku szkolnego 2012/2013 >> Archiwum roku szkolnego 2013/2014 >> Archiwum roku szkolnego 2014/2015 >> Archiwum roku szkolnego 2015/2016 >> Archiwum roku szkolnego 2016/2017 Europejski Dzień Języków26 września obchodziliśmy w gimnazjum Europejski Dzień Języków. Tegoroczna edycja została zainspirowana przez dwa wydarzenia : 90 urodziny królowej Elżbiety II oraz 400 rocznicę śmierci Williama Szekspira. W tym dniu na 4 godzinie lekcyjnej uczniowie wykonywali ułożone z tej okazji zadania. Nasi gimnazjaliści przygotowali kartki urodzinowe w różnych językach dla brytyjskiej monarchini i ilustracje do fragmentów sztuk Szekspira, rozwiązali krzyżówkę i wzięli udział w kwizie dotyczącym twórczości angielskiego pisarza. Efekty pracy klas mogliśmy podziwiać na szkolnych korytarzach w postaci plakatów przedstawiających sceny z Romea i Julii, Hamleta i Makbeta. Wszystkie zadania zostały ocenione przez jury. Najciekawsze kartki urodzinowe wykonały klasy 1a, 2a, 2e, 3a, 3c, 3e, 3f, 3g i 3h. Najbardziej podobały się nam plakaty klas: 1a, 1b, 1e, 2a, 2c, 3c, 3f, 3h i 3i. Największą wiedzą o krajach anglojęzycznych wykazali się gimnazjaliści z 2b, 2d, 3a, 3b, 3e. Uczniowie z 3e, 2a i 3a najlepiej poradzili sobie z rozwiązaniem testu w aplikacji Kahoot.
Po podsumowaniu wszystkich wyników zadań najlepsze okazały się klasy: Dziękujemy wszystkim za udział w projekcie i zapraszamy za rok! Nauczyciele języków obcych ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |