Wyniki ewaluacji nauczycieli:
Na
pytanie: Czy widzicie Państwo potrzeby wzbogacenia oferty konkursów
matematycznych dla uczniów szkół podstawowych?
100% nauczycieli odpowiedziało tak.
1.
Propozycja oceny Turnieju Matematycznego „PIRAMIDA”:
- 100%
nauczycieli przyznało ocenę najwyższą 5
2.
Propozycje organizacji i przebiegu kolejnych edycji Turnieju
Matematycznego „PIRAMIDA”:
- organizacja
bardzo dobra- 50% nauczycieli
- wszystkie
zadania powinny być przygotowane przez organizatora, aby był równy
poziom- 30% nauczycieli
- w
przypadku otrzymania tej samej ilości punktów nie powinno być gier
losowych- 20% nauczycieli
Wynik ewaluacji uczniów:
Na pytanie: Czy
uważasz, że taki turniej matematyczny jest potrzebny dla uczniów
szkół podstawowych?
100% uczniów
odpowiedziało- tak.
1.
Propozycja oceny Turnieju Matematycznego „PIRAMIDA”
- ocenę
najwyższą 5 przyznawało 58% uczniów
- ocenę
średnią 4 przyznawało 42% uczniów
2.
Propozycje organizacji i przebiegu kolejnych edycji Turnieju
Matematycznego „PIRAMIDA”:
- mógłby być kontynuowany w następnych latach- 12,5 % uczniów
- nie
mam zdania- 29% uczniów
- więcej
nagród- 4% uczniów
- przy
remisie nie rzucać kostką do gry, lecz rozwiązywać dodatkowe
zadanie- 17% uczniów
- łatwiejsze
zadania- 4% uczniów
- podawać
wyniki wszystkim zespołom i uczniom- 4%uczniów
- chcę,
aby było tak miło jak dzisiaj- 17% uczniów
- dobry
pomysł i wspaniała organizacja- 12,5% uczniów
|