Dziś jest czwartek, 1 maja 2025 . Od początku roku upłynęło: 120 dni.

Gimnazjalne Centrum Informacji    |  KASSK   |   Poczta    |    Blog Matematyczny  |    BIP   |    GIGANT    |    Cyfrowa Szkoła 

Hasło dla Ciebie: "Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię zawiedzie. Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie. Tylko niepotrzebny nikomu program, działa bez zakłóceń."

Aktualności
Archiwum
Ciekawe strony
Cyfrowa szkoła
Dziennik lekcyjny
ECDL
Galeria zdjęć
Gazetka
Gimnazjum Dla Dorosłych
Kadra
Kalendarz
Kluby
Komunikaty
Koncepcja pracy
Kontakt
Laureaci
Najlepsi absolwenci
Nasi Partnerzy
Nasz Patron
Nasza oferta
Pasaż sztuki
Plan lekcji
Przedmiotowe SO
Przetargi
Publikacje edukacyjne
Rada Rodziców
Regulaminy
Rekrutacja
Samorząd
UKS GimTom
Unia Europejska
Wstęp
Wyróżnienia i certyfikaty


Projekt witryny i administracja:
Dariusz Stachecki



Wielki sukces w konkursie matematycznym OMEGA


Dnia 23 marca 2015 r. w Liceum im. Garczyńskiego w Zbąszyniu odbyła się piętnasta edycja konkursu matematycznego OMEGA. Uczestnikami konkursu było 32 gimnazjalistów ze szkół w Babimoście, Borui Kościelnej, Chrośnicy, Wąsowa, Wolsztyna i Zbąszynia. Naszą szkołę reprezentowali uczniowie: Monika Napierała z klasy 2e, Jakub Dakowski z 3e, Jędrzej Chojnacki z 3e oraz Marcin Okonek również z 3e. Nasi uczniowie osiągnęli ogromny sukces: drużynowo zajęli I miejsce, natomiast indywidualnie – Monika Napierała zajęła II miejsce, Marcin Okonek III miejsce, a Jakub Dakowski IV miejsce.

To bardzo duży sukces dla naszego gimnazjum. Uczniowie wykazali się ogromną wiedzą rozwiązując podczas konkursu 5 zadań otwartych. Zadania wymagały zarówno wiedzy matematycznej jak i logicznego myślenia. Walka o podium była bardzo zacięta, wyłonienie ucznia, który zajął trzecie miejsce wymagało dwóch dogrywek. SERDECZNE GRATULACJE DLA NASZYCH UCZNIÓW!!!


Izabela Szudra, 2015-03-29 14:07:21

Wszystkie informacje >>

zobacz wcześniejsze informacje >>
Dziennik elektroniczny



Gimnazjum w Nowym Tomyślu - nasze filmy








Szkoła Bez Przemocy
Szkoła Ucząca Się