Dziś jest czwartek, 1 maja 2025 . Od początku roku upłynęło: 120 dni.

Gimnazjum Dla Dorosłych    |   Gimnazjalne Centrum Informacji    |  KASSK   |   Poczta    |    Portal Edukacyjny

Hasło dla Ciebie: "Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza."

Aktualności
Archiwum
Ciekawe strony
Dziennik lekcyjny
ECDL
Galeria zdjęć
Gazetka
Gimnazjum Dla Dorosłych
Kadra
Kalendarz
Kluby
Komunikaty
Kontakt
Laureaci
Najlepsi absolwenci
Nasi Partnerzy
Nasz Patron
Nasza oferta
Nasze klasy
Pasaż sztuki
Plan lekcji
Przedmiotowe SO
Przetargi
Publikacje edukacyjne
Rada Rodziców
Regulaminy
Samorząd
UKS GimTom
Unia Europejska
Wstęp
Wyróżnienia i certyfikaty

Dziennik elektroniczny


„Nie daj szansy AIDS”


1 grudnia, w Światowym Dniu Walki z AIDS, w Nowotomyskim Ośrodku Kultury odbyła się uroczystość podsumowująca etap powiatowy konkursu „Nie daj szansy AIDS”, ogłoszonego przez Wojewódzką Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Poznaniu w ramach realizacji Krajowego Programu Zwalczania AIDS i Zapobiegania Zakażeniom HIV.
Zadanie konkursowe było skierowane do uczniów klas I – III gimnazjum i polegało na wykonaniu prezentacji multimedialnej. Autorzy prac mieli zachęcić młodych ludzi do zainteresowania się tematyką HIV/AIDS. Laureatką etapu szkolnego konkursu została Agata Kucz z kl. III a. Jej praca została uznana za najlepszą również w etapie powiatowym i przesłana na etap wojewódzki konkursu.

25 listopada 2010 r. Agata wzięła udział w uroczystym podsumowaniu konkursu, które odbyło się w Multikinie w Poznaniu. Wszystkie prace zakwalifikowane do etapu wojewódzkiego zostały wysoko ocenione przez komisję konkursową. Ich autorzy otrzymali nagrody rzeczowe oraz uczestniczyli w projekcji filmów: „Fryzjerzy Świata wobec AIDS” oraz „StreetDance” w wersji 3D.

Prezentacja "Nie daj szansy AIDS" Agaty Kucz

Marlena Jarczewska, 2010-12-05 10:10:14

Wszystkie informacje >>

dodaj informację >>
zobacz wcześniejsze informacje >>
SMART Schowcase School


Gimnazjum w Nowym Tomyślu - innowacyjna szkoła!
Szkoła Bez Przemocy
 










Bezpieczeństwo w sieci