|
||
Dziś jest czwartek, 1 maja 2025 . Od początku roku upłynęło: 120 dni. | ||
Gimnazjaln Centrum Informacji | KASSK | Poczta | Portal Edukacyjny | BIP | Cyfrowa Szkoła | ||
Hasło dla Ciebie: "Ci, którzy potrafią ? robią. Ci, którzy nie potrafią ? uczą." | ||
Aktualności Projekt witryny i
administracja: |
PREZENTACJA PROJEKTÓW Z ZAJĘĆ ARTYSTYCZNYCH I TECHNICZNYCHW piątek 18 maja 2012 r. uczennice klas drugich zaprezentowały podsumowanie prac zespołowych w formie wystawy, prelekcji oraz performance. Dziewczęta z zespołu projektowego z zajęć technicznych, które realizowały temat „Martwa natura w fotografii”, przygotowały wystawę prac tematycznych oraz podzieliły się ze słuchaczami wiedzą zdobytą w trakcie realizacji projektu. Przygotowały także starannie zredagowane dzienniki z realizacji projektu wraz z wnioskami, w których opowiedziały o licznych trudnościach i sukcesach związanych z pracą w grupie. W skład zespołu wchodziły dziewczęta z klasy 2d: Dominika Gucia, Natalia Nadolna oraz Paulina Kukurenda. Zespół projektowy z zajęć artystycznych w składzie: Anna Kokot, Daria Kańduła i Paulina Ratajczak z klasy 2h przygotował dynamiczną prezentację na temat „Rysunek jako wyraz uczuć i emocji”. Wystąpienie miało charakter performance i w pełni potwierdziło zrozumienie tematu przez uczennice. Słuchając wybranego utworu muzycznego każda z autorek projektu stworzyła własną interpretację plastyczną tworząc wspólny obraz. Przedsięwzięcie to, choć stresujące w odczuciu dziewcząt realizujących performance, dało im wiele doznań artystycznych, a także satysfakcję z ukończenia projektu. Poza wystąpieniem uczennice przedstawiły wykonane przez siebie plakaty na własny temat oraz przygotowały mapy działań rejestrujące realizację projektu. Koordynatorem działań zespołów była Pani Aleksandra Antoniewicz Kaszczyńska. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
zobacz wcześniejsze informacje >> |
![]() |