Dziś jest czwartek, 1 maja 2025 . Od początku roku upłynęło: 120 dni.

Gimnazjaln Centrum Informacji    |  KASSK   |   Poczta    |    Portal Edukacyjny  |    BIP    |    Cyfrowa Szkoła 

Hasło dla Ciebie: "Zawsze kiedy masz właśnie coś zrobić, okazuje się, że najpierw musisz zrobić coś innego."

Aktualności
Archiwum
Ciekawe strony
Cyfrowa szkoła
Dziennik lekcyjny
ECDL
Galeria zdjęć
Gazetka
Gimnazjum Dla Dorosłych
Kadra
Kalendarz
Kluby
Komunikaty
Kontakt
Laureaci
Najlepsi absolwenci
Nasi Partnerzy
Nasz Patron
Nasza oferta
Pasaż sztuki
Plan lekcji
Przedmiotowe SO
Przetargi
Publikacje edukacyjne
Rada Rodziców
Regulaminy
Samorząd
UKS GimTom
Unia Europejska
Wstęp
Wyróżnienia i certyfikaty

Projekt witryny i administracja:
Dariusz Stachecki

Dziennik elektroniczny


„Gra u Lica” Literackie Gry Uliczne


W środę 23 maja br. ponad trzydzieścioro uczniów z klas IIIa i IIIb wzięło udział w projekcie „Gra u Lica” Literackie Gry Uliczne organizowanym przez Miejską i Powiatową Bibliotekę Publiczną w Nowym Tomyślu w ramach Tygodnia Bibliotek, który w tym roku przebiega pod hasłem Biblioteka ciągle w grze.

Był to kolejny projekt, podczas którego książka wyszła poza mury szkoły i biblioteki. Impreza rozgrywała się w plenerze w przestrzeni miasta. Młodzież podzielona na cztery grupy podążała wyznaczoną trasą, na której w poszczególnych instytucjach znajdowały się punkty z zadaniami z dziedziny literatury.

Gimnazjaliści zapoznali się z zasadami gry w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej, w której podzieleni zostali na zespoły. Potem uruchomili swą wyobraźnię i rozwiązywali kolejne zadania. Na trzecioklasistów czekały polecenia w Komendzie Powiatowej Policji, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, Gminnym Ośrodku Informacji czy Kawiarni „Agatce”.

Jak zawsze młodzież wykazała się pomysłowością i zadania z literatury wyłowione z fontanny czy zamknięte w policyjnej celi szybko były rozwiązywane. Uczniowie wykonywali również niestandardowe działania polegające np. na przeprowadzeniu sondy ulicznej nt. współczesnej młodzieży czy wykonaniu piosenki „Majteczki w kropeczki”. Humor i pogoda dopisały.

Całość projektu została podsumowana w Muzeum Wikliniarstwa i Chmielarstwa. Literacka gimnastyka intelektualna, trening fizyczny i żar młodości spowodowały, że cele projektu zostały osiągnięte i w świetnych nastrojach, „kropieni” orzeźwiającą wodą wracaliśmy do szkoły.




Marzena Dach-Kolanko, 2012-05-28 23:36:26

Wszystkie informacje >>


zobacz wcześniejsze informacje >>



SMART Schowcase School


Gimnazjum w Nowym Tomyślu - innowacyjna szkoła!
Szkoła Bez Przemocy
 










Bezpieczeństwo w sieci