|
||
Dziś jest czwartek, 1 maja 2025 . Od początku roku upłynęło: 120 dni. | ||
Gimnazjaln Centrum Informacji | KASSK | Poczta | Portal Edukacyjny | BIP | Cyfrowa Szkoła | ||
Hasło dla Ciebie: "Złota zasada Murphy'ego - zasady określa ten kto ma złoto." | ||
Aktualności Projekt witryny i
administracja: |
Edukacja zdrowotna jako istotny element nowej podstawy programowej.W Gimnazjum im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu 3 grudnia zakończył się 40-godzinny kurs doskonalący w zakresie przedmiotowo-metodycznym dla nauczycieli wychowania fizycznego - Edukacja zdrowotna jako istotny element w nowej podstawie programowej. Uczestniczyło w nim 24 nauczycieli z gimnazjów i 5 nauczycieli ze szkół ponadgimnazjalnych z powiatu nowotomyskiego. Edukacja zdrowotna, której celem jest kształtowanie postaw prozdrowotnych zapisana jest w preambule do podstawy programowej jako jedno z ważnych zadań szkoły. Kurs miał na celu wsparcie teoretyczne oraz praktyczne nauczycieli w realizacji tego zadania. Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej, obejmowały treści z podstawy programowej wychowania fizycznego z umiejętności psychospołecznych takich jak: asertywność, radzenie sobie ze stresem, z negatywnymi emocjami w sposób konstruktywny, znaczenia dla zdrowia dobrych relacji z innymi ludźmi, budowanie poczucia własnej wartości a także metodykę edukacji zdrowotnej. Nauczyciele doskonalili swoje umiejętności w tym zakresie pod okiem dr Idy Laudańskiej–Krzemińskiej z Zakładu Promocji Zdrowia Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, psychologów: Wioletty Woś z Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu, Izabeli Taracha ze SP Nr 2 w Nowym Tomyślu, Marcina Kochanowskiego z Wyższej Szkoły Sportowej w Łodzi, Tomasza Raginia z Gimnazjum w Nowym Tomyślu. Pomocy i wsparcia w organizacji kursu udzielił Dyrektor Gimnazjum Pan Andrzej Wałęsa. Wszystkim tym osobom składam podziękowania . Gratuluję nauczycielom wytrwałości i zaangażowania na warsztatach, oraz życzę satysfakcji i sukcesów w realizacji treści edukacji zdrowotnej. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
zobacz wcześniejsze informacje >> |
![]() |